the pain I felt so long

Åkte med min moppe till skolan, härligt och efterlängtat! Vart i skolan, och suttit ute i solen och försökt få lite färg på huden. Jag orkade fan inte göra så jävla mycket i skolan, men nu har jag lämnat in genetik provet äntligen! Har ganska mycket grejer som jag inte ens orkat börja på .. När skolan slutat kidnappa jag min kiwi fågel, och sen mötte vi upp tesan. Vi bakade snickers och sen kom alice också. Nu har jag fastnar framför datan .. Börjar bli ganska tråkigt endå, att inte ha nåt speciellt mycket att göra. Imorgon hade jag tänkt att åka in till stan, köpa en väska och åka hem till syster jenny, och pluset är att alice ska med. :) Har totalt tröttnat på bilddagboken, och playahead .. Hoppas det blir bättre till sommarn. 




jag saknar dig så jävla fitt mycket. 
fyfan för dig att det skulle bli såhär .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0