take this fucking pain away

Segdag. Sket i dom första lektionerna, och sen drog jag iväg till skolan. Fixade mina uppgifter och lämnade in dom till lärarna, så nu går jag runt och hoppas på att jag inte får ig i dom ämnerna. Vid två drog jag hem till emma, satt lite vid datorn och teven. Vid sju drog jag till munge och träffa alice & danne. Jag och alice tog en sväng med moppen, sen drog vi hem till mig och drack lite te. Sen nu uppdaterar jag bloggen, och alice gick nyss hem. Har sovmorgon till elva imorgon för det kommer sjuor som ska ha våran korridor/klassrum i höst.  



Kul för dig. Kul att jag bryr mig, endå är det fortfarande synd om dig. Skulle jag låtsas vara glad mot dig skulle det bara bli fel, eller hur ? jävla äckel ha det så jävla kul. SÅ JÄVLA ÄCKLAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0