shit mannen, klart det är nice

Ingen skola för mig idag heller .. Börjar tröttna redan på att vara hemma. 
Vaknade ungefär vid två, åt lite frukost. Har städat litegrann, 
ska komma kärringar hit och sånt shit. 
Har fått fnatt och sminka mig, vill känna mig lite mer "påklädd". 
Känner mig väldigt uttråkad, till och med trött. 
Och ingen alice ikväll, hur ska jag klara mig utan min älskling ? 
Om jag ska vara ärlig har jag inget att skriva egentligen .. 
kanske skriver nåt inlägg sen, kramis




Kommentarer
Postat av: alice

förlåt, ville verkligen vara med dig men jag ville också gå på balen. Saknade dig iallafall. <33

2009-06-11 @ 18:22:41
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0