shake that ass for me, ALICE!

Dagen har ju knappt hunnit gå ännu, men uppdaterar endå för kommer nog inte orka ikväll. Imorse hade morsan sytt klart min klänning (dum som hon är så börjar hon dagen innan), och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den .. Hon satt uppe hela natten, men yes liksom. Alice hänka ju till skolan, har bara haft slapp lektioner. Åkte hem vid tolv, nu har vi kollat kändisar bloggar, ätit mackisar & tonfisk. Och jag är fett glad för att jag fått en kompis som gillar tonfisk, hallelujah! Jag börjar bli väldigt sugen på muffins, jag och alice ska baka muffins med glasyr på :) tar kort och visar om det blir bra! Ikväll är det bal, och alice ska hjälpa mig med håret och smink, synd att hon inte kan följa med bara .. Men tjingeling.

  
bara lite glada bilder åt folket :)

Kommentarer
Postat av: irmelinat

nu finns det strösocker hemma iaf

2009-06-09 @ 05:32:41
URL: http://impossiblealice.blogg.se/
Postat av: jossi

jag gillar också tonfisk , blev du inte glad när vi blev vänner då ? .__.

xD

2009-06-09 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0