my head is fucked up

Jag är så jävla ledsen att jag vart dålig på att uppdatera. 
Men nu ska jag förbättra mig, och nu ska jag säga vad jag gjort för nånting :) 

Igår, så var vi hos nina ju, men tog bussen hem vid åtta typ. Jag och alice gick hem till henne och kolla på film, sen sov vi några timmar. (Måste varna känsliga läsare att vi var hemskt tjocka denna dag!), vi gick upp och åt frukost vid typ två. Sen fixade vi popcorn och te & kolla film. Sen gick vi iväg till konsum och köpte godis, hade vart så grymt sugen typ hela dan .. Inte nog med det, då går vi till august värdshus och käkar där! Men mums liksom, blev jävligt mätt! Vi hade inte så jävla mycket att göra, så vi åkte hem till emma.. med moppen .. i spöregn (super smart, idiotiskt av mig). När vi kom dit satt vi lite vid datan, läste tidning och åt paj. Vi kollade på nån cepe film med paris hilton, haha den sög verkligen! Drog hem vid elva, och jag åkte hem och sov. 

Idag, jag sov såklart alldeles för länge. Så jag fick stressa iväg till gamlingshemmet. Men det var inte nån speciell bra början på dagen när jag tänkt gå på en stig där det är fullt med gräs .. dum som jag är (och jävligt stressad) springer jag in på dendär stigen och det var verkligen FULLT med vatten där. Jag skvätte ner hela skorna och mina byxor *tummen upp*, men kom faktiskt prick åtta. Det var faktiskt trevligt där, innan jag kom på att jag är skit rädd för gamlingar, så vid tio tiden när vi satt oss ner och fika så hållde jag på att börja gråta. Jag hade totalt glömt bort hur rädd jag är för dom, tänker alltid "en dag kommer jag vara så skruttig och hjälplös" .. herregud, skärpning malin! Men min handledare är Robin Fäldt's morsa, och det var ju lite kul kanske, haha. Innan jag och emma drog hem så fick jag baka en sockerkaka, som jag inte smaka på .. men den blev säkert god. 

 Sitter hemma, lyssnar på musik. Jag har aldrig riktigt funderat på varför jag är som jag är, jag verkar bara förstöra för andra och förstöra mitt egna liv.. whatever, ska åka in till stan med emma & träffa adde + hans kompisar, haha får se hur det slutar. Uppdaterar imorgon, PROMISE! love

jag och emma på jobbet, haha härligt .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback