med min lady brevid mig, det é vi mot världen!

Olyckad kväll igår, jag, alice, anna, nina & danne (hennes pojkvän) & ronja, skulle tälta i borgis. Hade inga tändare, ingen ved, och inget att sova på/täcke. När mats kommit efter ett bra tag av tjat, fick vi ved och vi fick upp en brasa! Vi åt tyvärr rå korv och bröd .. mumsigt varé. Ronja åkte hem till mig och sov, för hon var sjuk och frös. Emma kom också, hon var ju ganska berusad. Men när vi väl gick och la oss, vakna jag minst tre gånger av att jag frös som fan. På morgonen gick jag, alice & emma och satte oss på bryggan.. det var ju fasen varmt ute! Kort därefter kom nina's mor och hämtade oss, hon lämnade av oss vid emma. Vi lämnade allt och gick till hästarna, gutten typ. Sen åkte vi hem, och umgicks med ronja. Vid fem åkte hon hem, jag och alice åkte till länna, till emma. Adde kom sen också, vi hoppade typ studsmatta. Ska inte prata om mitt dåliga humör, och hur irriterad jag blev på dom. Vid åtta åkte vi hem, och gick hem till alice. Fixade te, macka och kollade på "rattatoui" (stava?). Den var faktiskt jätte rolig. Nu är jag hemma, har fixat matlåda och ska alldeles strax göra mig iordning för att sova. Dessutom har jag klippt lugg, ser skit ut på bild (därför jag inte lagt upp nån), men i verkligheten är det lite gulligare faktiskt ..

 PUSSHAJ GULL


gullig muffins bild, tagen med sämsta kameran också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0