let me die

Från torsdag till lite på början av lördagen var jag hos min syster. När jag kom till munge träffade jag alice & ronja. Vi drog hem till mig, och mitt rum är underbart rent, och jag ska kanske ge bort råttorna. Gick upp och gjorde rent hela vardagsrummet, så nu ska jag fan vara stolt. Jag börjar få lite ont i ryggen. Och det blir inte knutby ikväll, palla. Mamsen ska börja med balklänningen nu, och jag har ingen aning om hur jag ska se ut ännu.. usch kommer få panik om inte klänningen blir färdig. 

Påtal om kärlek, jag tycker vissa överdriver en hel del med saker. Som ordet "jag älskar dig" ska man fan inte missbruka, så otroligt uttjatat ord enligt mig. Jag menar, om man säger det en/flera gånger om dan, så har det inte lika mycket värde längre? Man ska säga det fan inte mer än en gång i månaden eller nåt.. Okej det kanske var överdrivet men jag hoppas ni tycker likadant :)

Och nu är det sista veckan i skolan, måndag = bal, onsdag = akro (friluftsdag), fredag = avslutning! Sen hoppas jag på att jag får g i alla ämnen i alla fall.. kan inte säga att jag precis ansträngt mig så jävla mycket men men . Inget ridläger heller, boka in det. Hoppas på ett jävla bra väder den sista veckan i äckel skolan i alla fall :) 
Men nu ska jag fan dra, står upp och skriver har så grymt ont i ryggen. simma lungt , MANNEEN! 



så jävla ful bild, ser helt fuckad ut :)
mitt citat för idag; "skadeglädjen är den enda sanna glädjen!"

Kommentarer
Postat av: irmelinat

jag jobbar på klänning..

2009-06-07 @ 20:59:41
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0