knäcka fingret gör det högljutt


Åh fucking hemska natt. Jag hatar att inte kunna sova.
Dessutom så är det akro imorgon i skolan, alltså betyder det
att jag inte tänker vara med. Då ska vi sitta inne och ruttna & ha
teori. USCH SÅ TREVLIGT! Funderar ju fan på att skita i skolan ..

Nu på fredag så fyller mamsen år tydligen, och jag kan bara säga
att jag har hur svårt som helst med födelsedagar & att komma ihåg
saker. På lördag ska vi åka hem till min moster och fira henne, jag
har absolut ingen lust att träffa släktingar (typ det tråkigaste som finns..) 
Men nu ska jag gå och ragga på kudden i min säng, pusshaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha en bamsestor kram av dig på fredag

2009-06-10 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0