jag skrattar åt er, HAHA!

Igår så kom ju ronja och alice hem till mig. Efter ett tag kom osse & oliver, man kan ju säga att oliver var inte speciellt social, haha. Men vi satt och prata ^^ sen så sov osse över och oliver åkte hem. Sen på morgonen så åkte osse typ as tidigt, man ba jaha. Men vi åt mycket frulle, och sen gick vi till klappis (ska lägga in bilder), det var skit kallt. Men vi simmade ut till flytbryggan och solade topless ^^ Sen gick vi till konsum och köpte godis och cola, satte oss på scenen. Efter ett tag gick vi hem till mig igen, och jag typ halvsov i sängen. Sen åkte ronja hem, jag och alice har badat och nu ska vi väl gå och sova .. Jag börjar bli ganska trött. Imorgon är det skola, klockan tolv slutar vi för att fixa oss till balen. Uh, jag vet inte hur jag ska se ut, därför ska alice följa med mig till skolan :) nu kommer lite bilder.

 
  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeen usch.. D: Jag ber dig snälla söta Malin, ta bort bilden på mig. D:

skittjock ju. skitful ju. euuuw nara :(

2009-06-09 @ 13:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0