jag är trött på att sakna dig

jajamensan, jobb idag med (börjar bli enformigt). har inte gjort så mycket idag heller, vi är väl ganska lata men det känns som man bara är i vägen om man står där och frågar vad man ska göra.. men i alla fall efter jobbet drog jag hem till alice och kollade klart på filmen som jag och alice skulle kollat på igår. sen drog vi till klappis och bada, käkade chips och drack läsk. det var väldigt kallt, men vi solade ju lite också. sen drog jag hem, och alice kom igen. fille och hon sitter i sängen och pratar om tusen saker, och jag ska gå och duscha så jag inte luktar sjö imorgon. puss

jag har tänkt mycket på dig, det kanske du inte vet. men jag blir fortfarande ledsen varje gång jag kollar in din bdb eller ser dig bara någon annanstans.  jag förstår inte varför våran jävla vänskap du bara lämnade utan att säga ett fucking skit, och du fattar inte hur jävla dåligt jag mår/mått.. tack för stödet från allihopa, men jag kan inte kontrollera mina tankar och dom är alltid runt omkring mitt ex. och det är forfarande skit jobbigt, för jag har verkligen försökt ge allt för att komma över honom, men inget jag gör blir något bättre alls.. vågar inte ta kontakt med honom, saknaden tar över och jag vill absolut inte ta första steget , känns bara som jag förstör allt och då vill jag inte försöka..

Kommentarer
Postat av: irmelinat

23 grader i vattnet i fjällnora..

2009-06-28 @ 07:25:45
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0