I'll be the number one with the bullet

jobbat hela dagen, har inte gjort nåt speciellt. när vi jobbat klart åkte jag till länna och hjälpte emma med att hoppa sin polle. sen åkte jag till almunge, och var med alice. nu är det en snabbspolning genom dagen, men jag orkar verkligen inte skriva ner allting nue. och dessutom har alla börjat klaga på att jag blir lätt irriterad, ja, KLART JAG BLIR IRRITERAD när nån käftar och klagar på mig -.- men skitsamma folk är som dom är, och jag är som jag är.. orkar inte bry mig för i helvete.

.. sitting in this room, playing russian roulette
(jag orkar inte ta nya foton xD)

Kommentarer
Postat av: irmelinat

Du är min duktigaste unge hittills. Sköter jobb & skola samt dig själv & hjälper småsyskon. Klart du är bäst. Jag älskar dig , min söta Malin Veronica Irmelin

2009-06-23 @ 05:26:08
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0