glädjen går endå till depression

Jobb dag tre, försov mig. Kom i alla fall iväg i tid. Jag och E spelade bingo och vann två choklad kakor, och vi gjorde midsommarstång & fick kontakt med oliver. Det var väl de mest intressanta vi gjort idag. Efter jobbet så åkte jag till länna med Emma, först sa vi hej till gutten, sen åkte vi hem till henne.. Vi åkte till borgis, gissa vad hon gör ? Tappar mobil fan i vattnet (går inte ens att ta upp den heller!), gör dock inte mig så mycket eftersom mobilen redan var sönder, men tänkte mera på emmas simkort . Emma har tvingat mig att sova kvar, så antagligen gör jag det..

Du, jag vet att det jag gjort är smutsigt och jävligt egoistiskt. Sanningen är att jag saknar dig så in i helvete. Och hela kvällen igår ville jag bara åka hem till dig och hålla om dig.. Bara sitta i soffan och lukta på ditt hår och känna din varma kropp tätt intill precis som förut .. Egentligen är jag inte värd din energi och din tillit, Men du känner mig så jävla väl. Ingen annan människa har kommit mig så nära som markus gjorde, och nu har vi ens nån kontakt. När vi börjar gymnasiet kommer inte jag ha någon plats i hans skalle alls .. Känns som det är redan är slut, på allting som vi hade .. Du vet att mina minnen finns kvar, att jag gråter när jag känner att jag verkligen behöver dig. Om du vill hitta mig, vet du att jag alltid kommer vilja ge varandra en ny chans, kanske inte på en relation men i alla fall på en vänskap .. Älskar dig & saknar dig markus.

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad fint skrivet. Hoppas det löser sig! :/

2009-06-17 @ 21:14:39
URL: http://ssunset.blogg.se/
Postat av: irmelinat

Vad har du gjort ??

2009-06-17 @ 21:27:25
Postat av: alice

malin fint skrivet, men du måste komma över honom, han är inte värd en sån som du .

2009-06-23 @ 14:59:12
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0