erase and rewind

och så torsdag, på jobbet städade vi i källaren, typ där alla byter om och så. när vi gjort det, gick vi upp till yvonnes kök (en satkärring som har semester för tillfället). jag måste säga att hon är ganska rutten på att städa, det var fett äckligt typ där. lyssnade på cd-skivor, såhär gamla låtar.. jätte mysigt :) vid halv tre åkte jag hem, gick och knacka på alice men hon var inte där. så jag satte mig ute och sola en stund. sen typ en timme efter så hade hon kommit hem och då kom hon hit :) vi hade tänkt att åka och bada, men vi satt hemma hos mig. sen när alice fått sina cigg köpta, så drog vi en låång bit med moppen. först satte vi oss på bryggan i klappis, och lyssnade på musik. sen åkte vi till skolan, körde runt litegrann, sen åkte vi till faringe och körde runt. sen åkte vi till knutby, och där stanna vi och plocka blommor. sen åkte vi hem till mig och fixade te & äggmackor. nu är klockan typ elva, och jag skulle absolut gått och lagt mig mycket tidigare *ajabaja*. men jag ska logga ut från datorn snart och gå till sängen. vi får se hur skönt det blir i helgen, längtar verkligen efter att få sova ut!

Kommentarer
Postat av: alice

det var mysigt! :)

puss<3

2009-06-26 @ 12:56:02
URL: http://impossiblealice.blogg.se/
Postat av: irmelinat

ni glömde hälla vatten i vasen, men blommorna var fett fina..

2009-06-28 @ 07:24:40
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0