du och jag & tystnaden

Igår var det midsommarafton, vi gjorde faktiskt inte nåt speciellt. Det var ronja,alice, emma och jag. På kvällen kom adde och joina en stund, då började vi att pierca naveln på alice & emma. Det gick fan inte bra med alice's , så hon och jag gav upp efter en stund. Men emma envisades typ tre timmar med att få in jävla smycket i naveln, och tillslut funka det (förstår inte hur hon palla!). Vi bakade snickers också, som jag inte frossa i mig som jag brukar göra .. Vid två gick jag och la mig, va förjävla trött. 

piplaIdag, gick upp vid elva och gjorde en macka med massa nyttigheter i. Strax efter vaknade emma, så vi åt frulle tillsammans, sen gick jag och duscha. Öhm, ja och alice & ronja är här också. Vi får se om jag ska till parken ikväll, var tänkt att jag skulle till nina och fira henne (hon fyller fjortis idag), men hon har inte hört av sig .. Det är ett dåligt väder, hoppas det inte börjar regna bara. Men jag ska dra nu, pusshej :)

pappa, anna syster, och jag checkar in tårtan :)

jag och frank kramas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0