don't phunk with my heart

har jobbat hela dagen, tagit ner midsommarstången och haft gudstjänst. när jag slutat klockan tre åkte jag till alice och vi käkade glass och kolla litegrann på teve. sen gick vi hem till mig, och vi har vart lite ute och sprungit till klappis. har tänkt att börja hårdträna nu, verkligen ta träningen på allvar. jag menar det är ju badsäsong, måste ju se lite bra ut i bikini ;) nu sitter jag vid datorn och lyssnar på gamla låtar med alice. har bestämt mig att jag ska lägga mig i tid, eftersom jag har problem med att komma upp i tid.. bara två veckor till sjukt bra. ser framemot att få pengarna i min hand. ska i alla fall kila nu lägger upp lite bilder.

jag har ju sagt att jag behöver färga håret.. hej åh du stora utväxt!

jag och alice har åkt en hel del moppe.. :)

emma tror hon kan bli brun.. TÖNT! skoja :)

alice har jätte gullig lugg, men hon vågar inte erkänna det.. aight?

när vi vart ute och sprungit, idag. jag älskar dig, du är min bästevän :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

gon är min sätravän< med <3

haha jagb ohc alice 'är liksom vi alltså jaborka rinten kriv ame rmen imrogn<333333333

2009-06-24 @ 06:37:32
Postat av: Ronja

fret ska avr afrn ronjwa<3

2009-06-24 @ 06:37:48
Postat av: Lana

mend ro,nja vafrlds sk..rivaevt du sååw däär<+

2009-06-28 @ 21:17:56
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: alice

asså stavat bra! ronja och lana kan inte nånting rätt :P

2009-06-30 @ 11:54:27
URL: http://impossiblealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0