det går inte längre

förlåt mamma, för att jag gör dig besviken. jag vill bara må bra, jag vet att jag gör dig besviken när jag struntar i skolan. och jag vill bara försöka komma på andra tankar, så jag åker till jenny i helgen .. jag vet att du ska göra klänningen, och att du skulle vilja ha hjälp här hemma, men vill bara åka härifrån nu . jag kommer hem på söndag, det är töntigt att skriva ner det på bloggen säkert, men jag vet att du läser den så ofta .. älskar dig mamma, och jag ska bättra mig .

Kommentarer
Postat av: irmelinat

äh, huvudsaken är att du mår bra, jag vet att mats får lite damp emellan varven, men faktum är att jag måste få mera hjälp av mina nästan vuxna barn härhemma. Just nu är jag skittrött, det har som vanligt varit en tuff vecka, men imorron är jag nog pigg som en lärka igen..

Puss gumman

2009-06-05 @ 19:55:47
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0