det blonda fåret

Igår så åkte jag hem till hem till alice's kompis viccan. Där var det några folk, ronja var där också. Det var endå ganska kul, men emellanåt tråkigt.. Vi hade tänkt att sova där, men vi fick för oss att dra hem. Vid tre tog vi lantisen bussen hem och sen gick vi hem till mig och sov.

Idag så var jag först med alice, vi sov ganska länge .. till klockan två, jag menar vi var verkligen trötta. Emma och adde hade försökt väcka mig, hade mycket sms i inkorgen .. Efter några timmar så drog jag iväg till länna, fick gå till myskdalen i skitvädret för att emma & adde gått till hennes polle. När jag kom fram så myste vi lite med hästarna, och mitt humör var minimalt typ. Sen bara en stund senare gick vi hem till emma, där fick vi mat. Och sen kom alice också, sen tog vi bussen till gunsta - nina. Vi har kollat på film, ätit cheescakes, chips och massa läsk :) nu ska vi väl försöka sova .. På måndag är det dags att jobba på gamlingshemmet, och det va skit väder nästan hela veckan.. fyfan!

Morsan, du det känns som om du var 39 år i typ 2 år .. men du fyller 39 har jag kommit fram till :)
PUSSHAJ

Kommentarer
Postat av: Lana

vi hade hyrt stugor och grilltält så det var chill brur. vad gör du? :P<3

2009-06-14 @ 23:05:35
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0