är du lycklig nu?

Dagen har vart ganska förjävlig. Först skolan, och försov mig till typ klockan tio. Åkte till skolan, och gjorde typ ingenting, för jag kan inte göra fucking uppgifterna. Drog in till stan, och direkt när jag kommit fram dog min mobil! Skit kul, skulle ju möta alice & tillsammans så skulle vi åka till jenny. När jag kommit till väsk affären så var inte väskan på rea längre, så jävla irriterande! Sen försökte jag hitta alice, och efter ett tag hitta jag henne. Vi gick till donken och käkade. Sen åkte jag och alice till jenny, och såklart kommer hon INTE. Vi satt utanför hennes jävla lägenhet i en timme å en halvtimme. Ringde henne tusen gånger, men hon kom aldrig. Vid sju åkte vi in till stan, och köpte bulle och latte. Sen tog vi bussen hem. Gick hem till alice en snabbis och käka. Nu ska jag sätta mig ner och göra mina läxor, som MÅSTE vara klara imorgon, annars får jag ig. Vi får se vad som händer imorgon, ska iaf umgås med alice lite också, pusshej


alice, när vi badade i klappis i lördags ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0