use somebody

icke härliga dag, god eftermiddag. vaknade vid tio, och tidigt för min del, vid elva åkte jag, emma & hennes papi till american car show i norrtälje. inte för att jag är så jävla bil intresserad men men. vi lurade dom som man skulle betala för inträde, att jag och emma var fjorton år (haha vi fick gå in gratis)! sen gick vi runt och kollade bilar, kolla lite killar ^^ sen mötte jag upp sonja och hennes kompis kimmie. det var hur trevligt som helst, jag har inte mött sonja på år och dar! vi gick runt och kolla bilar, kolla på burn out där dom burna tills däcken gick sönder.. haha. sen bestämde vi oss att dra.

jag är så jävla irriterad på min jävla morsa, släpper ut råttorna i skogen.. så jävla dum i huvet. jag vill gå och lägga mig.. jag ska nog städa rummet var det tänkt.. alice åker iväg borde jag gråta? kan inte hålla humöret uppe vafan





bild idag från "burn out" hihi, det var rätt kul ;D



min outfit för några dagar sen.. hade "på" min lugg, sött va?

Kommentarer
Postat av: irmelinat

du får välja om du ska ha schweitser nöt eller nonstop i stora kakan

2009-07-11 @ 20:07:05
URL: http://levandekatastrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0