sömn, jag kräver ingen sömn

och nu sitter man här igen och inte gör nånting alls. har lagt in bilder från mobilen, och redigerat dom. det är fortfarande great väder, och en aning för varmt härinne. blir helt galen på alla myggor, som jag redan inte har tusen myggbett redan.. haha. har så stor lust att gå och bada, men har ingen att bada med. påtal om jobbet bakade vi rulltårta, och städade. 


här är örpiercing jag pratade om för ett tag sen . tror ni att det går att göra själv? (staven). 
blir glad om ni kritiserar lite, enligt mig själv är det en jävligt snygg piercing!

Kommentarer
Postat av: Lana

skulle vara snyggt men gör det inte själv!

2009-07-03 @ 12:55:19
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0