ska nog odla mustach

hallå, god kväll. när jag kom hem från jobbet drog jag iväg till klappis med emil & emma, vi bada och det var jätte varmt! sen träffa vi osse & oliver. jag blev nerkärad i oliver's lins som han hade i, hel vita.. jag måste köpa! men sen gick jag och emil hem till mig, och kikade på spex foto katalogen. det är hemskt, för jag blev skit ful, och hela uppsala har fan sett den.. och jag har fått reda på att jag kommit in på katedral, där jag ska gå mitt gymnasium! så underbart glad, och linda kom in på samma linje, så nu blir det perfekt! och för övrigt ska jag strax åka hem till jenny, och vara med henne. ska bli jätte najs, ska käka och umgås lite med emil nu. kramhej

Kommentarer
Postat av: Lana

hej malin, hur mår du? Puss. :*

2009-07-05 @ 12:35:49
URL: http://kidnappad.blogg.se/
Postat av: Lana

Jag mår fint. Vad gör du en kvälla som denna?

2009-07-06 @ 20:15:57
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0