och världen håller andan

snurra min jord igen 
för allt vi drömde en gång 
och allt som du gör blir
till pärlor på min panna 
vilken färg har själen, älskling?




ska packa nu, känner mig jävligt förvirrad. jag som aldrig åker bort ifrån mitt hem, inte längre än hem till en kompis och sova. känns rätt wierd att packa fetaste väskan, och åka skit långt härifrån. men usch så skönt endå. ska bort en vecka nu .. behövs nog verkligen. bergshamra ikväll, och imorgon tidigt as hell arlanda. kommer väl hem till emma tio-elva tiden kanske . aja, nu blir det att ha på spotify så länge, och fixa klart allting. puss

Kommentarer
Postat av: melina

det tror jag inte jag skrev! jag orkar inte springa :P

2009-07-20 @ 19:23:07
URL: http://melinaow.blogg.se/
Postat av: adina

Åh, Kent - pärlor :)



ahah, okej men då är jag näst nördigast!

2009-07-20 @ 23:23:38
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0