no, i dont cry on the outside anymore

jag har vart ganska inaktiv. men som sagt, från igår gick jag hem till alice och kollade på lite tv.. hade en mysig hemma kväll. när vi vaknade så var det jävla skit väder, det hagla, regna och åska. fett hemskt, så ungefär vid tre så börja det klarna upp och vi drog in till stan. vi hämtade ut biljetterna till harry potter, halvblods prinsen, dagen efter premiären. sen åkte vi hem till jenny, ronja henka och vi blekte och färga hennes hår. det blev ganska gulligt, men fortfarande rött. nu sitter jag hemma vid datorn, och ska försöka hålla mig vaken.. för jag har ett ärende ;)

nu ska jag ha en kiss paus och dricka mera kaffe. puss och gull haha, och gissa vad? jag har tagit bort min bilddagbok, härligt och skönt!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin blogg har :) allt bra med dig? kram

2009-07-09 @ 12:43:25
URL: http://fridanaess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0