mina åsikter om kända bloggare ..

jag vet att många skriver sånthär, men det är i alla fall bra att säga vad man tycker. och det står jag för. som alla kändisbloggare, dom är helt vanliga människor egentligen, även fast dom inte beter sig som.. eller vad tycker ni? egentligen ska man inte ha fördomar mot såna man inte känner, men var bara tvungen .. haha! och jag säger ingenting om att jag har intressantare blogg, eller att jag ser bättre ut eller är bättre på nåt vis, aight? 

Foki (foki.blogg.se): hon är bara för mycket, lägger bara ut massa töntsaker? och tror hon är en japan, hon är fan från thailand! blir så väldigt irriterad på henne, man orkar inte ens läsa hennes blogg, hon lägger fan bara ut jävla leksaker hela jävla tiden och allmänt töntig. hon tror hon är så söt med sina små hello kitty saker, blä. diss! 

Kissie (kissies.se): inte ens att prata om drottningen av fjortisar.. hon är omogen, hon tycker hon är så jävla snygg och säger jämt "I know you love me". visst för dom som tycker hon ser bra ut, och så. men hon är för mycket, varje gång hon lägger ut videoinlägg.. hon pratar som ett jävla äckel, ba: aa, jag vet att jag är snyggast *bla, bla*. hon är fetaste egot och tror hon äger hela världen verkar det som. usch! diss! 

Paow (paulinadanielsson.blogg.se): jag har bevakat hennes blogg ganska länge, och på nåt sätt har jag fastnat lite för att läsa hennes inlägg varje dag men hon har ju också brister.. visst, hon verkar väldigt mogen och så, hon är nog den "snälla" typen av blondin/fjortis. men tummen upp, för hon verkar endå vara rätt normal och mogen. hiss! 

Dessie (desireenilsson.blogg.se): en bra kopia av kissie, som skriver nästan alltid likadant som kissie "I know you love me. posar förfullt, med överdrivet upptryckta bröst, skriver malligt om ditt och datt, fester och sånt. jag blir irriterad på henne.. det är bara att se att hon gör allt för att sticka ut i mängden av alla fjortisar, och skriver nåt för att få uppmärksamhet som ett inlägg förut "ånej , jag tror jag är gravid för jag inte fått min mens ännu", suck hon fick mensen typ två dar senare.. väx upp förfan! diss! 

Amir (gaybloggen.com): jag gillar honom faktiskt litegrann, han är lite feminin men endå ganska roligt att läsa i hans blogg. men blir lite fundersam att han säger han är bög, han verkar inte umgås med speciellt mycket "pojkvänner", han är ju mest med tjejer? han hade vart bättre om han slutat umgås med kissie ;) hiss! 

okej, för dom som gillar några av bloggarna, om ni tycker det är elakt att jag skrivit om dom, så visst. jag är nog inte den enda som tycker såhär ;)

Kommentarer
Postat av: jossi

amir kanske inte har pojkvän ?

sen är det väldigt ofta att bögar umgås mer med tjejer :)

2009-07-18 @ 18:38:22
Postat av: melina

jag har typ samma åsikter om kändisbloggarna som du har haha :P men din blgg är fin!

2009-07-20 @ 00:40:53
URL: http://melinaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0