look at me, I'm sandra dee

godeftermiddag söta ungar som orkar läsa. igår kväll åkte jag hem till emma och kollade på film, och det blev väldigt mycket skratt! först kollade vi på stallkompisar, en gammalklassiker för mig och e. sen svärdet i stenen (underbar film, skrattar lika mycket varje gång) och sen mitt liv som hund, så sjukt rolig. idag vaknade jag vid kvart i ett, åt frukost och kolla på mulan, den är riktigt kul. har ringt min mamma och pratat om biljetterna till skåne, så jag far den 21,a och stannar där till 31,a. såklart ska jag vara hemma hos emma's mami, det kommer blir skit kul. ikväll blir det väl parken antagligen.. hoppas på att träffa alla kompisar och ha kul.

för dom som misstänkte mitt förra inlägg när jag skrev ".. det är en kille som skulle fixa saker men kom aldrig", dom som tror det skulle vara något som knark kan ju fan bara gå och dränka sig! aldrig att jag skulle göra nåt sånt. dessutom var det en limpa cigg och trettio cider jag skulle köpa.. så jävla irriterad just nu. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0