i'm the super fat woman!

jag åkte in till stan vid tre, mötte upp jossi, sussi och tesan. hängde runt och fixa cigg. sen så träffa vi upp ronja och linda & jimmy. gick runt i stan typ.. sen gick jag till solsalongen och sola! usch så brun jag blev, i alla fall lite :) sen träffa vi lite nytt folk .. sen drog vi hem. jag har bestämt mig att göra en sussi grej, ska börja göra "vatten-diet" jag ska börja ta ett glas vatten varje gång jag blir sugen på nåt. jag hoppas verkligen att det funkar, för nu är jag fan redo med att bli nyttig! i alla fall bättre :) nu ska jag vara uppe ett tag till och prata med min sällskaps sjuka bror frank. pusshaj

imorgon ska aliceballen hem, usch vad jag saknar ungen ♥ I miss you FETT darling


 
olga is the shit!

luffarstilen idag då, 
palla inte bry mig om kläder just idag .. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback