glansigt nagellack, och sugen på choklad

ni kanske ni märkt, att jag inte haft någon dator dom sista dagarna. jag åkte ju till min syster i gottsunda, och var där från fre-mån. typ druckit tusen burkar cola, segat vid teven. träffade maja också, spelade kubb och så. på söndagen kom alice, det var jätte trevligt! filmer som jag rekommenderar är nattbuss 807, är hemskt sorlig enligt mig.. men så himla bra! 

nu är jag hemma, ska arrangera mig med att byta lakan i sängen och städa djur burarna. alice är här också, får se om jag skulle vara med emma också. nu får jag fan inte fastna här, men här får ni en soft låt och några bilder från senaste dagarna.



jag kan bara säga att jenny är galen i såna drickor!

 
emilia och elias, emilia är söt men jag tycker elias är sööötare <3




Kommentarer
Postat av: R

sv: haha, kom då'!!!!111

2009-07-07 @ 14:23:27
URL: http://fiveletters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0