dr malin is back in almunge..

suck, jag ville ju inte ens hem ju.. men nu sitter jag här vid morsans dator inne i köket, för min dator är allmänt cp. och jag känner mig inte så välkommen av allt folk, känner mig bara som ett stor besvär för allt och alla.

nere i skåne var det kul i allafall, i kristianstad var vi. jag kära ner mig i emmas ena häst charlie , som har ett blått och ett brunt öga.. jätte fin. och hennes små kattungar, gottfrid & ivar kommer jag sakna ganska mycket. har spenderat pengar på smink och en vit tunika.. köpt uttöjnings grej till örat, så nu är det tre m.m i alla fall. dum som jag är så försökte jag ta hål i bröstvårtan (och jag skiter i hur äckligt alla tycker det är, jag är dum nog och vill testa på allt innan jag dör. och alla säger att det gör ont, det gjorde det inte ens..) och det gick ju inte såå bra. fick inte igenom smycket, taha loser. sista kvällen i skåne var roligast, träffa en pojk som heter måns och hans tönt/coola kompisar! haha roligaste snubbarna jag träffat på länge. och när jag åkte planet fick jag lock för båda öronen! hatar att flyga flygplan, USCH. aja..

frank snacka nånting om att gå från knutby imorgon, hem hit. jag ska fan följa med honom, eftersom jag bestämt att det ska bli total bantning för min del. vatten istället för godis, ut och gå två timmar om dan.

men nu har jag skrivit så mycket så jag låter bli att skriva mer. lägger upp bilder sen imorgon kanske. pusspuss!



Kommentarer
Postat av: emmish

haha ja saknar dej redan ! :O

2009-08-01 @ 10:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0