are you ready

i alla fall jag kunde hålla mig vaken, alice slockna två timmar .. sen städa jag och gjorde scones. försökte vara lite gullig med att göra frukost på sängen åt alice, tyvärr hann hon inte reagera tydligen. vid tio åkte vi in till stan, jag, alice och emma. sen tog vi bussen till brottsunda och gick till tatuerings snubben. john som han heter är jätte trevlig och jätte söt ^_^ men han börja på emmas stjärnor tidigare. jag och alice satt brevid och snacka som vanligt haha .. vi kom fram till att jag ska försöka tatuera mig innan jag drar till skåne, hoppas det går! sen när det va klart så åkte vi till stan och mötte upp min morsa, skulle hämta ut min lön.. men tydligen ska jag få den imorgon istället? så vi åkte hem.. jag somna i bilen, sen nu har jag sovit kanske två timmar. helt slut, usch! ni får lite bilder sen ska jag ifrån datan :)



min gulliga outfit för idag :) blev klackisar. senare dog jag totalt..


före ...

efter! ;) nice huh?

Kommentarer
Postat av: irmelinat

uhu, fattar du nu vrf jag i stort sett aldrig går i klackskor.. jag har redan dött i såna

2009-07-15 @ 19:35:11
URL: http://irmelina-t.blogspot.com
Postat av: madde

Fint =)

2009-07-17 @ 15:40:16
URL: http://maddywood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0