what a handsome FACE

igår åkte jag hem till jenny med ronjis. vi gjorde inte så mycket, som vanligt hemma hos henne. men hon har skaffat en grymt söt vovve, jag är nykär! alice kom hem igår natt, så vi åkte till stan och fikade med henne (idag). det var jätte mysigt att se alice, hon gav mig två armband och ett ciggpaket, jag blev jätte glad! sen träffa vi vic en stund också, gick runt i stan och kolla lite saker som jag funderar på att köpa. efter ett bra tag gick vic, och sen gick vi och fika igen. senare drog vi med sussi,linda,tessan & jossi, träffade några av deras kompisar. vi lyssnade på musik och umgicks. sen vid tolv åkte vi bussen hem. ronja och alice följde med mig hem, nu ska vi mysa. PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0