trevliga lilla jag

vaknade vid tolv, morsan peppa mig att gå upp. vi åkte till upplandsväsby och hämta upp hennes roliga kompis sara, trevlig tjej! sen åkte vi till sthlm, och jag köpte mitt underbara löshår! sen köpte vi lite mat, sen åkte vi hem. fixade löshåret och drog in till stan. fixade cigg, och mötte upp rasmus från finland.. han hade tänkt att smuggla in mig på urf, haha det ska funka! nu mitt i natten ska jag äta mat, har inte ätit nånting på hela dan .. sen ska jag fan sova. pusshaaj


usch vad jag är het när jag posar ;D



denhär låten väcker gamla minnen.. underbar låt . !


Kommentarer
Postat av: alice

aah vad kul att du har köpt haret nu :)

fin troja med, hoppas du har det kul pa urf :)

2009-08-06 @ 15:28:14
URL: http://mocruishles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0