keep this close, by your side.

jag brukar nu förtiden försova mig väldigt ofta, det är fan illa. men ja, skolan idag med. rädd sega lektioner, men jag överlevde. fick reda på att min svenska lärare haft mina två systrar för ett bra tag sen, haha rätt kul! dum nog som jag är struntade jag i sista lektionen, engelska men jag och linda orkade verkligen inte. så när vi kom in till stan träffa vi lite kompisar. det var bra, och najs. hängde mest runt där, gjorde inte alls nåt speciellt. nu sitter jag vid min lillasysters dator, haha för min är fortfarande på lagning (det suger att inte ha en dator på sitt rum). jag har ätit litegrann, och snart ska jag in i duschen. är riktigt pepp imorgon, muhaha. säger ju sen varför (: men pusshaj till dig som läser allt dethär :)

Kommentarer
Postat av: Frank

På tal om din dator så ska den komma hem på söndag, jag skulle gärna vilja veta vad fan det egentligen var för fel på den.



Jag vet av mig själv att jag gjorde inget fel, sen följde jag varenda felsökning som de hade; och alla slutade med "Please contact customer support"....

2009-08-27 @ 23:42:02
URL: http://knarf.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0