jag vill känna glädje & lycka

hann inte uppdatera igår, men det var rätt kul. enligt mig i alla fall. precis när jag vaknat så drog mamsen med mig hem till sara, hennes jobbarkompis. hon fyllde år, och det var jätte trevligt där. sen vid sex kom jag hem, då åkte jag in till stan med jossi och fixade cigg åt henne, sen gick vi till stadsparken och träffa kim. så gick vi runt lite där, träffade dennis, och så var vi med cilla,milla & julla också. sen gick vi runt och kolla på raggar bilar, det var typ american car show. träffa lite av kim's vänner, efter ett tag kom rasmus och satt där med oss ett tag. men sen var vi tvungna att ta bussen hem, så då gick jag och jossi till bussen. sen kasta jag mig in i duschen, sen gick jag och slagga.


nu är det söndag morgon, jag har sovit hur länge som helst. så jag hoppas jag kommer upp i morgon. jossi hade tänkt att komma hit och vara med mig en stund, det är bra.


sara's jätte fina tårta (hon älskar recycling, märket står för hennes hemsida)


saras lilla kalas bord, det stod morötter och te, ni vet såntdär gott.. ehe


jag ragga upp ronald mcdonald, han va lite stel men jag fick ett fint minne!


min outfit, ni behöver egentligen bara lägga märke till
min jacka som jag lånat av min syster, I like it!

Kommentarer
Postat av: irmelinat

Men det var gott med morötter.....

2009-08-23 @ 16:41:48
URL: http://irmelina-t.blogspot.com
Postat av: fitthora!

men fuck you unge!

fyfan för dig att du bara umgås med mina kompisar som du träffade samma dag!

2009-08-23 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0