jag står tar inte åt mig, skiteri.

nu sitter jag i skolan, hade ju datakunskap i fredags , men mitt användarnamn ville inte funka, men nu är det fixat! :) linda är här brevid, bilderna som jag tog på henne är uppe på katte's hemsida, gaha ! mjo, sen ska jag väl gå runt med linda på stan. och fan vad bra jag mår!


sjukt ful bild på mig, en lektion, HAHAHA :)



okej, jag tycker det här är riktigt omoget att skriva om nåt sånthär på en blogg men jag gör det i alla fall. som sagt blev jag väldigt mycket osams med ronja och alice, och nu har dom börjat snacka skit om mig. kallar mig "fitta, fjortis" m.m. men dom kan vara omogna och säga sånt till mig, för jag tar inte åt mig. jag har inte gjort nåt mer än att sagt det jag tycker, och jag står fan vid det. att springa iväg och sen snacka skit om ens kompis, FÖR EN KILLE; är som sagt omoget. förstår seriöst inte erat problem. men allt ni har sagt bevisar bara på hur omogna ni är och kan inte ta emot nåns kritik, jag menar alla har rätt att ha sina åsikter, om ni är riktiga kompisar skulle ni skitit i det jag sagt och kunna va kompis med mig endå, men tydligen inte. och ni kan absolut inte hålla tassarna från kims mobil, och skriver massa skit; för att försöka få mig avundsjuk. :) puss på alice och ronja för jag har nåt att skratta åt :)

Kommentarer
Postat av: jag tror du vet vem jag är..

lol?, jag undrar vem det är som skrattar igentligen?

och att du skrattar åt hur dum och patetisk du är så kan jag faktist inte fatta hur jag kunde slösa bort tid med en som du, en som inte ens kan säga tack eller uppskatta sina kompisar eller vad du kallade mig och ronja..

Suck, vill inte prata nå mer med dig.

2009-08-24 @ 14:37:41
Postat av: Anonym

och förästen du fattar visst inte vah? man har ju åsikter för att man ska hålla dom för sig själv så det inte blirr konflickter. och hade vi bätt och din åsikt? nej, jag tycker inte att det är så kul att du snackar skit om en kille som jag gillar, och det var ju faktist du som börja snacka skit.

så när det gäller dig går killarna före dig.

2009-08-24 @ 14:42:34
Postat av: irmelinat

faen, vad annorlunda du ser ut. Frank stör sig på att du har mikroskopisk text på din blogg..

2009-08-24 @ 15:13:59
URL: http://irmelina-t.blogspot.com
Postat av: R

För det första behöver du faktiskt inte sätta dit namn för du skriver själv att det är fel. Så varför i heövete gör du det? Men okej, men jag säger åt dig att ta bort ditt namn. Även fast jag antar att du inte har så många läsare, ha ha, men jag bryr mig inte, ta bort ändå? Man skriver inte namnen.



Och det är en annan åsikt att stå för sina åsikter än att snacka skit om en person som faktiskt jag&alice tycker om.

Jävligt dålig stil att du kallar en kille. " Bög, äcklig, ful, etc." I våran närhet. Vad fan får dig att tro att vi vill veta det?

Det får varken mig eller Alice att må bra. Bara så Jävla onödigt.

Och sen så handlar det inte bara om det.



Men jävligt dålig stil att Kim tjallar, men whatevah, han kan ju tydligen också bara dra !



Men tack, tack hörru, FÖR INGENTING!



Och nej, ingenting för att få dig avundsjuk, men för att vi är sura. Men seriöst, nu orkar jag inte lägga ner tid på någoonting som inte betyder för mig.

Som inte betyder någonting.



Hejdå.

2009-08-24 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0