I wish I could hold you

dålig uppdatering, inte för att så många lider av det kanske men jag blir lite besviken på mig själv. men i alla fall, igår åkte jag till almunge. efter en stund kom ronja hit, och jossi. vi drack lite cider och chilla litegrann. hade tänkt att va uppe hela natten, gick inte bra.. haha. sen idag åkte jag till stockholm, eller jossi och ronja följde ju såklart med. vi gick runt och kolla kläder och skor, träffa hennes kompisar typ. nu äre kväll, och alla är väldigt deppiga, värsta emo hörnan.. jag saknar så många personer så jag håller på att dö. fattar inte varför jag fuckat allt så jävla hårt .. aja får se vad som händer imorgon. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0