I pray, for this heart to be unbroken

Rätt okej dag. Åkte iväg till skolan som vanligt, och efter lunchen så hade vi håla två timmar. Usch så skönt, men rätt segt. På en rast tappa jag min piercing kula till läppen, fy fan vad jag blev arg (hänt en gång förut, och kulan kostar fan 75 spänn..).Efter skoldagen så drog jag och linda in till stan, det jag köpt idag är hårfärg som sitter i just nu. Hoppas på ett bra resultat, annars dör jag. Mina utslag blir bara värre och värre, det kliar och det svider som fan. Mor min har i alla fall beställt tid hos hudläkaren, så nu hoppas jag bara på att få en tid så snarast som möjligt. Dessutom kan jag knappt äta, fast det är värt piercingen & kilorna jag förlorar.Jag blir bara mer och mer hungrig hela tiden.. men jag ska låta bli att äta.. haha. Ska försöka trappa ner till en cigg per dag, känns som om min piercing tar illa upp om jag röker. Men nu ska jag vandra vidare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0