godkväll världen

haha dålig födelsedag. enda roliga var väl att raka frank med min nya rakgrej, och att få vara med kim. ingen tårta idag, så man kan små hoppas på att det blir tårta imorgon. har gått runt och käkat piggelin, har inte alls gått bra, svullnaden är hemsk. har fått nån rolig manick, rakgrej av min mor med lyse på och allt. haha lite kul, sen fick jag lite smycken av min ena bror & hans flickvän, jätte söta. fick lite pengar av min mormor också.. fast kvällen har vart lite tråkig, fast alice och ronja gick hit en liten stund så. imorgon ska jag nog in till stan tror jag. får se.. godnatt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Frank

Fuck, ni kunde väl ha varnat att den där saken gjorde ont! Undra just hur länge jag kommer ha en kal fläck på benet?!?

2009-08-30 @ 03:20:17
URL: http://knarf.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0