fuck them all

tydligen är det nåt nytt om att folk snackar bara skit om ditt och datt. lägg ner tid på eran egna skit istället, som om det skadar mig än hur mycket ni än säger hur mycket ni äcklas av mig, hur mycket fjortis jag är. och ärligt talat så är ni lika patetiska som jag som ens orkar bry sig om en det vi "bråkar om"; en kille. visst så vare allt ? att vi aldrig vart kompisar på riktigt , vi bara låtsades såhär bli jätte bra kompisar och sen nu kastar du bort allt ? shyst, bra då vet jag precis hur ni fungerar och då vet jag att man inte ska prata med er igen :) ja jag står vi mina åsikter, och nej kompisar snackar inte skit om varandra, eller någon dom tycker om. visst så blev det, för jag blev trött på allt om honom. men nej jag tar inte bort namnen för alice har ju skrivit så mycket fint om mig på sin blogg så det låter jag bli :) eftersom en blogg är till för att skriva ner sin vardag så hade jag lust att skriva om det precis som alice starta det :)

Kommentarer
Postat av: a

vem var det som sa : malin, dissa inte mig när vi börjar gymnasiet, jag vill att vi fortfarande ska vara kompisar .. bla bla. visst, jag tänkte inte dissa dig ifall jag skulle fått nå mer kompisar, jag tyckte vi var rätt bra kompisar (som jag tyckte).



ronja och du bråkar fan om samma kille, det är rätt kul endå eftersom ni börja snacka om att jag skulle sno honom eller nåt jävla skit? vafan skulle jag röra honom för ? jag tycker inte om honom. jo visst att det var taskigt att säga om honom, men hur mycket mer känner ni honom än mig då ? nej ingenting ungefär så ni ska inte gå runt och ha förhoppningar om en kille som ni knappt känner fast ni pratat med honom nååågra få gånger.



okej svar på åsikter som jag tyckte var lågiska att svara på, dom andra åsikterna är bara bullshit för mig.

först så sa jag det för att jag inte ville det, jag ville ha dig som vän och jag tyckte att du va kul och mysig, jag kände att jag kunde lita på dig, men sen när du bara dissa mig precis när jag satt bredvid mig så tänkte jag det är inte sant vaffan är det här?

så jag kände att jag behövde gå ifrån, om du kallar det springa iväg(?) eller vafan du kallar det, I don't give a shit.



sen att du säger typ att jag ska ge upp att jag inte kommer få killen som det låter som, för så säger man absolut inte till en kompis, nära kompis dessutom. Och det finns alltid konkakt via msn eller vad som hellst som har med internet att göra, så sluta skriv till mig som om jag är dum i huvet eller va född igår, det räcker, jag vill inte prata med dig!

2009-08-24 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0