fredag var igår, tidig lördagmorgon.

godmorgon.. igår (fredag) så var det skola. åh gosh, vi hade skolfoto också, fyfan vad hemskt.. vi hade bara tre lektioner, wiho. jag och linda bestämde oss att äta ute på lunchen, alltså inte i skolan så vi gick till subway :) det var gött. träffa alice, ronja och hannah kort därefter. och så gick vi till waynes, träffa en kim och robban + sussi & tess. senare gick vi tillbaka och hade mattelektion. efter det följde jag och linda med hem till alice och åt lite. sen drog vi ner på stan igen, med kim och robban. dom bjöd mig på bio, alice och ronja banga. HAHA, men filmen var bra, kommer inte ihåg vad den heter bara. sen gick jag till bussen, och så träffa jag tess, sussi & jossi. nu ska jag se till att sova, jag orkar inte vara uppe så länge till.. pusshej uppdaterar sen :) och dessutom har jag kommit in på reggeaton dans kurs! jag är så himla pepp !

Kommentarer
Postat av: irmelinat

vrf bangade ronja & alice ?? Grattis att du kom in på kursen

2009-08-22 @ 04:46:42
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0