mr.perfect don't exist my little friend

orkar inte skriva längre "dålig uppdatering" har kommit fram till att ingen läser min blogg endå så har ingen anledning att skriva så längre.. idag så har jag bara sovit, gick upp vid tolv .. gick och duscha, sen gick jag och la mig igen. sen träffa jag daniel w, länge sen .. har försökt tigga cigg men det går ju såå bra .. vill åka nånstans, men har absolut ingen lust att sminka men jag har börjat få "skabb" utslag igen, och jag ser ut som ett rövhål i nyllet. min dator är också damp, tydligen ska vi byta ut alla grejer i den IGEN. jossi sa att hon skulle komma hit kanske, men vet inte om hon gör det . aja, tjingeling

nu ska jag lägga upp alla bilder från skåne, lite intressantare kanske :)


dagen innan jag drog till skåne :) trött meja i bakrunden..


vi var ute och körde med charlie också en dag :) tillie är där framme ^^


emma och hennes kissemiss gottfrid! :)


... och gottfrids bror ivar blev min stora kärlek .. :D <3


köpte lite smink när vi va inne i stan ^^ ögonfrans böjan var skit dålig, så jag bytte en med emma! ;D


och så emmas kända häst wimse, som ska på VM om nån vecka! :) jag håller tummarna på honom! :D


.. alla vet att emma är hästgalen, men inte så livfarlig med henne blick :o


emma vill visa sin coolhet, haha med lite sol i bakrunden :)


tillie.. haha finns inte ord till denhär bilden! hahaha


"fatou", emmas vita chinchilla som heter sixten egentligen, hur söt som helst!


här har vi chinchillan som emma döpte till pumbaa, haha söt men skygg..


haha ivar var lite speciell som sagt :D


en normal bild på tillie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0