two lip piercings

Idag har dagen vart lite smått seg. Skolan och så, pratade om typ barnens rätt, hade konsument kunskap, och sen boxercise och afrodans. Och tro inte att jag gjorde nån jävla gorilla dans! Det fulaste jag sett på länge alltså. Men sen drog jag hem i alla fall. Nu har jag suttit lite vid datan, duschat och läst lite ur biologi boken. Jag måste få bra på provet, åtminstone g. Och jag har tryckt in en stav i min gamla piercing (i läppen). Så nu har jag två svullna läppar, vackert. Nej men , och så har jag tappat bort mitt busskort, hemma dessutom och jag vet inte vart det är! vänt allt upp och ner i mitt rum, och endå inte hittat den. Skit också, stackars morsan. Och nu har jag fått min jävla mens också, det är ett stort minus. Jag ska strax gå och lägga mig i sängen, och läsa lite. Jag har länge funderat över varför jag får klös märken på mina ben, men i natt fick jag svar. Jag har tydligen legat på katten, så hon blivit arg och klöst mig (och jag har inte vaknat av det!), eller nåt i den stilen. Men fyfan vad jag är kissnödig och har ont i magen, ska sluta mina ord nu. kram


haha, fyfan

Kommentarer
Postat av: irmelinat

den där mongokatten har ju ett humör som om den hade ständig pms, trots att den är rensad..

2009-04-17 @ 05:56:41
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0