tapetklister under mina skor

Lång sovmorgon, när jag gick upp var jag fortfarande trött. Tiden gick otroligt segt, men tillslut fick jag skjuts. Och sen var det NP svenska, lyssnade på mupp texter & sen diskutera. Efter det lunch, pancakes! och sen engelska, tråkigt tråkigt. Och sen förstärkt engelska, minst lika tråkigt. Och sista lektion hade vi matte, och jag gjorde faktiskt ingenting (konstigt, för en gångs skull).  

Sen åkte jag, Milla & Cilla hem till Tess, vi satt och pratade och drack te. Efter ett tag drog C&M. Så jag gick hem till T igen och vi åt lite å skratta en del. Drog hem efter en stund, skit kul kväll :* <3 Imorgon på kvällen ska jag åka och vara djurvakt hemma hos E, ska bli väldigt läskigt men kul att vara helt själv i deras lägenhet, haha. Så det är väl tänkt att Sussi och nån mer kanske kommer och joinar mig ett tag ^^ Snart blire att sova, och försöka och skratta mycket. Puss


gutten får bli dagens bild, puss på gulögda hästen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0