streetdance gör en glad!

Som vanligt vaknade jag ungefär fem minuter innan morsan skulle åka, cirka halv sju då alltså. Jag har tyvärr vart typ hängig hela dagen och haft lite smått huvudvärk. Skoldagen började med ergonomi förhöret, gick väl sisodär. Sen var det idrott, och jag blev svettig för en gångs skull *gah*. Och sen engelska, kollade klart på "Bolt" och gjorde lite övningar. Och syslöjd, och jag skolkar som vanligt (jag tänker sy nåt satans snyggt hemma och visa det för läraren så jag kan få G i alla fall), jag tycker det är skit tråkigt. Sen rättade vi ergonomi proven, vet inte mitt resultat ännu .. Sen pizza , och jag tog vegetarisk. Och till min fasa var det oliver i den, så det blev lite heartbreak eftersom jag hatar dom! Senare tränade jag och Emma lite på musik läxan (typ visa ackord A, D & E och sedan visa för läraren på fredag). Och så hade vi NP i svenska, lyssnade på en text och sen diskutera. Och sen no, fick tusen papper som vi ska plugga på, och det är prov efter påsklovet. Och så förstärkt engelska, gjorde absolut ingenting och Björn typ lackade på Tessan *haha* 

Jag och Tessan drog in till stan, satte oss inne på Subway och tog en macka. Vi träffade Ludde & Blomman också, haha jävla bonde ^^. Sen gick jag och letade desperat efter min favorit foundation, och det verkar som om den inte finns längre *ledsen*. Sen tog vi bussen till fyrishov och satt där ett tag. Dansade, och det var skit kul (även fast jag inte är bäst på det, är det skit kul). Det enda problemet var min oroliga mage, så det var inte så kul .. och sen buss från fyrishov till stationen. Sen så satte vi oss inne på tågstationen. Sen tog vi bussen hem. Och mamsen har köpt en ny bh till mig, och så köpte hon örhängen. Glad, och sugen på att duscha ska jag försöka komma upp i tid imorgon och hinna med bussen. Byeb

Kommentarer
Postat av: irmelinat

favoriterna slutar dom alltid med sucka

2009-04-02 @ 20:21:32
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0