rikligt ansikte fullt av kräm

Jag är faktiskt ledsen att jag inte uppdaterat varje dag, här på bloggen. Jag ska bättra mig, lovar! Sista dagen på lovet, och det är måndag, tråkigt alltså. Vaknade alldeles för sent, halv tolv. Jag märkte att mitt ansikte såg förjävligt ut, så nu sitter jag med kladd i ögat, och massor av krämer i ansiktet. Om det aldrig blir bättre, måste jag nog åka iväg till en läkare igen snart (en duktig jävel!). Jag ska ta bort min p-stav ur armen också, på tiden att jag vill det. Har haft den ett halvår nästan, och det har inte blivit bättre med mensen. Så jag och mamsen funderar på p-spruta istället, kanske inte ens behövs när jag inte har nån pojkvän. Men man ska ju vara beredd, haha nejdå. Lata lilla jag får väl städa mitt rum idag, och försök vara glad fast jag har ett grinchen face. Lovet har vart segt, inte gjort alls så mycket. Jag har väl mest vart med polare, det är ju också chill. Och jag dampar sönder på facebook, tydligen så går det inte att ta bort ens användare, och dom äger mina bilder och massa sånt shit. Men jag ska äta min frukost jävel nu, pusshej!



pimphund, på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0