magknip

kortfattat får det bli ikväll. är så himla trött och vill bara sova. idag så har först vart i skolan, och det kom en knarksnubbe som snacka om droger, snäll gubbe det där. och sen kom en kärring och snacka om tobak, och sen gick vi tipsrunda på spåret. efter skolan så åkte jag och tes till stan, gick iväg till darkwell och nästan krävde att få köpa en stav *höhö*. tyvärr har min läpp inte läkt riktigt, så jag måste vänta typ någon månad till innan jag kan byta till den </3 sen gick vi till max och käkade. strax efter kom jossi och joinade en stund. sen åkte vi till dansen, gick väl inte bäst. jag mådde riktigt dåligt typ. men sen efter fick vi skjuts av tes mor. nu sitter jag hemma, är trött och ledsen. orkar inte skolan , eller min dåliga mage .. puss 


snygg vägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0