kyligt inomhus

Jag vet att jag aldrig skrev nånting igår, sorry. Men jag gjorde inget speciellt alls, jag satt bara hemma. Satt och tänkte på mitt sorgliga liv, och såklart föll några tårar också, jag är verkligen en deprimerad person. Jag skulle behöva antideppresiva piller .. Men jag kollade klart delen på The little man, den var jätte rolig, haha! Sen sov jag vid halv tolv, gosh vad trött jag va.

Idag vaknade jag först vid typ sju tiden, men jag somnade om till klockan tolv. Så gick jag upp, åt lite mackor och drack mitt mupp "te". Sen nu har jag bara häckat vid datan, och pratat med min roliga familj. Tydligen har T haft sönder sina jeans leggings , så hon ska komma hit och ge dom till morsan min, haha. Ikväll blir det att åka till gunsta, hem till N. Får hoppas på att det blir kul , det blir det nog :) Och F har kommit fram till att jag lyssnar på samma låtar hela tiden, och dom flesta är kärleksballader, fyfan vad är ledsen inombords. Men nu orkar jag inte nå mer, pusshej


Kommentarer
Postat av: irmelinat

samma låtar-nehä du. samma låt , minst 40 ggr på rad.

2009-04-21 @ 05:31:16
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0