inaktiv time

I'm so sorry. Jag har varit lite inaktiv senaste dagarna, och jag skyller det på mig själv för jag inte har så stor lust att sitta vid datorn (och såklart gör jag det då och då endå).

Ja, andra dagen på påsklovet.. vet inte riktigt om det är bra eller dåligt, både och kanske. Jag och S åkte till stallet igår i alla fall. Soligt, och mysigt var det. Saknar Sixten så grymt mycket, så det var kul att träffa pollen igen. Efter gick vi in till huset och fikade med E & Barborska. På kvällen tog jag fram lite påskmust och gjorde popcorn. Först kollade jag på Micke & Molle 2, och jag måste säga att jag inte alls tycker om dom uppföljarna av gamla filmer. För dom liksom glömmer bort att dom är vuxna, och helt plötsligt är dom barn igen & dessutom suger dom (dum-dumma disney!). Sen kollade jag på Million dollar baby, den rekommenderar jag nästan, så grymt sorglig och bra (min morsa grät fan till den , och hon gråter aldrig!).

Idag vaknade jag vid tolv, och jag får ångest för att jag sover så länge. Så jag ska försöka gå upp vid typ nio/tio tiden, ni tror säkert att jag är konstigt för att det är lov, och det är då man ska sova ut. Gick ut en stund, men till min besvikelse så var solen på andra sidan av huset, så det blev grymt kallt, usch. Men jag har nu kollat på Tarzan 2, och till min besvikelse var den lika dålig som Micke och Molle 2. Losing you - Dead by april , en låt som jag har lyssnat på säkert tre dagar eller nåtning. Den är grymt bra. Och Boys like girls - The great escape , är också söt. Men jag orkar inte skriva nå mer nu. Puss

meja är alltid min snygging

Kommentarer
Postat av: irmelinat

mm. sant så. jag gråter typm aldrig, möjligen får jag en tår i ögat då jag tänker på farsan

2009-04-07 @ 22:26:44
URL: http://irmelina-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0