I'm losing you forever, forever

Min uppdatering för dom senaste dagarna har sugit, förlåt. Men nu ska jag försöka ta igen det :) 

Fredag; Morgonen blev ett förhör på musiken, man skulle kunna spela ackorden; A, D & E. Det gick jätte bra, ganska simpelt. sen förstärkt engelska, och det var jätte mycket tråkigt. Sen "vanlig" engelska, vi gjorde några uppgifter. Och sen idrott, och jag orkade inte ta med mig kläder, så jag satt och pratade med Evelina typ hela lektion (haha, pratar aldrig med henne typ). Sen lunch, och det var påsklunch. Till min förvåning så var det riktigt gott faktiskt, lax & potatis. Sen matte, och jag flumma typ för mig själv hela lektionen, uhu. Och sista lektionen so, lite prat och sedan fick klassen dela på ett fet påskägg, för dom hade vart med i nån löjlig grej , dom skulle påskpynta bord i matsalen och våran klass vann! Sen så åkte jag hem , chillade lite och det var mycket sol , så jag försökte ta ut fetto katten, men såklart är den ofrivillig till det! Och sen lite senare träffade jag T och hon följde med till länna. Sen träffade jag Sussi & Jullan litegranna också, trevligt! Gick sen in i lägenheten och chillade. Strax efter det kom J , och så chillade vi framför teven. J sov kvar.

Lördag; Vaknade upp klockan tio, åt frulle med J. Sen satt och dega framför teven i evigheter. Ungefär vid sju åkte vi till almunge. Träffade Danne och sen gick vi ut vid konsum och träffade människor. Och T kom och joinade. Sen vid ungefär tolv slaget hade alla dragit hem och jag har också gått hem. Jag har dåligt samvete för att jag inte sover i E lägenhet. Men jag åker dit imorgon istället. Fett bra med lov nu, umgås & sova. BEAUTIFUL! aja , ska lägga mig strax. pusspuss



spökis - min favorit köttbulle med hängmage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0