grape tonic

Dagen har vart seg, jag ville inte ens gå upp imorse.. haha. Åkte iväg till skolan, och satt och sminkade mig där, muhaha. Sen hade vi typ "samling" i HKK salen, ska ha findus & eva-lisa eller vafan hon nu heter. Och sen matte, skit tråkigt. Och sen skulle vi ha no, och plugga .. men jag hade glömt boken hemma, så jag halvsov typ hela lektionen, taha. Sen so , och snacka om judendom -.- Sen lunch, åt sojakorv med makaroner, höhö. Och J följde med mig hem, sket i ean. Trött jag är, ska sova tidigt ikväll, får se vad som händer. Jag tycker inte om datumet, och den personen jag skulle delat denhär dagen med .. för det blir ju inget av .. men jag tycker i alla fall om bilden nedanför :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0