don't cry my dear

Jag kom upp i tid imorse, helt otroligt. Rätt chill dag idag, först hade vi no och vi pluggade på biologi provet. Sen hade vi so, väääldigt tråkigt. Sen hade vi "inför livet" (vi har det denhär veckan), det var en snubbe från rfsu som kom och snacka om sex och samlevnad. Vi fick reda på mycket fitt fakta ;) och så fick vi ett litet paket med en knullgummi i. Och det var kortdag, slutade ett och drog in till stan. 

Precis när jag hoppa av bussen träffade jag söta Alice min granne, kul kul! Sen vandrade jag iväg till ungdomshälsan. Jag orkar fan inte gå dit nå mer, alla jävla kärringar säger alltid olika saker. Så morsan ska typ ringa och klaga, taha. Men jag fick i alla fall en tid nästa vecka, då jag ska ta ut p-staven *tummen upp*. Sen gick jag till å-grillen och träffade J, S, M & N. Vi satt ett tag, sen gick jag och S till H&M och kollade lite, samt new yorker. Och jag vill så jätte gärna ha en skinnjacka, jag är verkligen kär i dom .. Sen gick vi och skulle köpa en ny läpp piercing smycke, men då snacka dom om att jag ska komma imorgon eller torsdag. Blev lite depp för det, men skit samma. Sen gick S & M. Då gick jag , J & N till bryggan. Satt där ett tag, träffa barbourska, och lite senare kom E och några folk. Sen gick vi till bussen. 

Nu sitter jag hemma, jag ska gå och duscha. Inte så pigg på att gå till skolan imorgon, men det är ju dans med T. Men ska kila nu, orkar inte datan någe mer, Puss!

väldigt söt bild, tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0